Vásárolj egyszerre legalább 2 ékszert, és az alacsonyabb árú ékszer 15% kedvezménnyel lehet a tiéd. Használd a PACK15 kódot a kosaradban!

Kérdésed van? Hívj minket! +06-20/549-7969

Ékszer blog

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

szolgáltatások
ékszer visszaküldés
Szűrés törlése
Antal Ékszer
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Amennyiben úgy érzed, mégsem passzol a stílusodhoz a kiválasztott ékszer, lehetőséged van visszaküldeni. Ez az ékszer visszaküldésének pontos menete.

Amennyiben meggondoltad magad, rendelésedtől 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. Az elállási időszak a rendelésben szereplő áru kézhezvételétől kezdődik.
 
A visszaküldés szervezése és költsége (postaköltség, futárköltség) téged terhel, utánvéttel küldött csomagot nem veszünk át!
 
Az elállás kapcsán a termék visszaküldésének költségén kívül téged semmilyen más költség nem terhel.
 

A visszaküldés menete lépésről lépésre

 
0. Ellenőrizd a vásárlási feltételeket, hogy megbizonyosodj arról, jogosult vagy-e a visszaküldésre.

 
Előregyártott termék esetén:

Alapesetben 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a webshopból rendelt terméket.

 

Egyedi termék esetén:

Ahogy a Felhasználási feltételekben olvasható, ha egyedi, nem előre gyártott ékszert vagy egyedi ékszermódosítást kértél, például:

- egyedi gravírozást,

- egyedi észerkészítést,

- gyűrű szűkítést-tágítást,

- egyéb egyedi igényeidet teljesítettük,

akkor a megrendelt terméket sajnos nem áll módunkban visszavenni!

 

Kivétel ez alól, ha az egyedileg megrendelt termék anyaghibás, illetve tévesen történt a teljesítés vagy nem megfelelő teljesítés történt -  például nem az előre írásban leegyeztetett és jóváhagyott szöveget gravíroztuk a termékre.

 
1. Tájékoztass minket az elállásról írásban (emailben):
Írd meg nekünk emailben a kapcsolat@antalekszer.hu email-címre, hogy elállsz a vásárlástól.
A gyorsabb ügyintézés és könnyebb beazonosítás érdekében add meg
- a neved
- a rendelési azonosító számodat
- a telefonszámodat
- banki utaláshoz szükséges bankszámlaszámod
- hogyan szeretnéd visszajuttatni a terméket (lásd 2-es pont)
 
2. Visszaküldési lehetőségeid:
Csomagold be a terméket megfelelően, hogy ne sérüljön szállítás közben. Ha a gondatlan csomagolásból eredően sérülten érkezik meg az ékszer, akkor nem tudjuk visszatéríteni az árát.
- Add fel postán vagy küldd el futárral a levelezési címünkre: 1133 Budapest, Tutaj u. 6/A.,5/4.
- Foxpost csomagautomatán keresztül is visszaküldheted a terméket, ehhez le kell töltened a Foxpost appot, és követni a lépéseket
- Személyesen is elhozhatod a fenti címre (előzetes egyeztetés után), vagy az Antal Ékszer valamelyik üzletébe »
 
3. Visszatérítési folyamat:
Amennyiben megkaptuk a visszaküldött terméket, és annak sértetlen állapotáról meggyőződtünk, elindítjuk a visszafizetési folyamatot.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten nem adod a hozzájárulásod; ez nem jár számodra többletköltséggel.

- Ha bankkártyával, banki átutalással vagy utánvéttel fizettél, akkor a visszaküldött termék kézhezvételétől számítva 14 napon belül az általad megadott bankszámlaszámra utaljuk a számládon szereplő termék díját és szállítási költség összegét.
- Ha a termékért készpénzben fizettél, akkor is választhatod a bankszámlaszámra utalást, ez esetben szükségünk lesz a számlaszámodra (lásd 1-es pont). Vagy választhatod a készpénzes visszafizetést, utóbbi esetben mindenképpen külön jelezd ezt nekünk az 1-es pontban leírt emailben, hogy egyeztethessük a részleteket.